Aytenkrsln Kızlar vücudum aşırı derece de kaşınıyor ya sanki bişeyler ısırıyor bu normal mi acaba benim gibi kaşıntısı olan var mı ne yapabilirim kaşıntının gitmesi için
Gozde2625 Aytenkrsln kaç haftalıksınız kolestaz testi verebilirsiniz.Bazen kaşıntı kolestazın habercisi olabiliyor.Yakın zamanda benim olmuştu.Ürtiker teşhisi kondu.İlaç kullandım geçti.
Hd8 Aytenkrsln canım ben ilk 12 hafta çok kaşındım doktorum soğuğa yakın suyla duş almamı keselenmememi söylemişti. Çok şükür sonra geçti.
Seliminannesi23 Aytenkrsln ben bundan / hafta once sadece bacaklarımda oluyordu ve artık resmen aglıyarak yataktan kalkıp ayaklarımı yıkıyordum uykuya daldıktan sonra tekrar baslıyordu doktoruma soyledim. Kullandıgın ılcları getir dedi kan ilacı vermişti aile hekimim bunu kullanmıcaksın dedi onu bıraktıktan sonra bıde kasıntı olmaması için losyon verdi suan cok sukur hiç bir kasıntı yok 🌹❤️
Thysn23 Busra34ybg duştan sonra daha çok kaşınıyor benim vücudum şu fazla içemiyorum ve sıcak su kullanıyorum kuruluk dan kaynaklanabiliyor
Mormenekse Seliminannesi23 merhaba losyonun adını verirmisiniz cok kötü kaşınıyorum testlerim 2 gğn sonra cıkıcak belki bi iki gün rahatlatır beni
Dytbsr Geçmiş olsun, lütfen en yakın sağlık ocağına gidip Ast/Alt, ALP, GGT değerlerinize baktırın. Eğer sonuçlar normal ise cilt problemleri düşünülebilir ve bitkisel uygulamalar o zaman yapılabilir. Tekrar geçmiş olsun, herkese güzel doğumlar dilerim🌸
Oyavuz Aytenkrsln canım tüm yollar denendi, kaşıntı nedeniyle hastanede serum bile oldum tek çare beyaz sirke bir pamuk veya bez yardımıyla sür ve inan çok rahatlayacaksin.
Aytenkrsln Oyavuz tamam canım tşk ederim perşembe günü randevum var bakalım doktor ne diyecek kesin normal der ilk hamileliğimdede normal demişti
Ilovemybaby Aytenkrsln Benim karnım çok kaşınıyordu. Kaşımaktan pütür pütür, kıpkırmızı olmuştu. Doktor losyon verdi. Birkaç günde geçti. O kızaran deri soyuldu gitti. Ben de kurtuldum