midekoruyucu EbrarBostanci-81 yav demiyim demiyim diyorum böyle bi başlık açtığın için seni kınamıyorum üzülmeni de istemem ama 😅 başlığı gördükçe benim de canım çekiyor 😂 ağzım sulanıyor
EbrarBostanci-81 midekoruyucu çok özür dilerim 🙏🏻🥲 ama artık bulamayınca ne yapayım gece uyuya eşime mesaj atmıştım sabah görsün diye eşimde bugün alıp gelicem yazmış kavuşucaz inşallah 🍓😂
EbrarBostanci-81 Sevilay7 ilk bebeğim çin takvimine göre kız çıkıyor ama bilemedim 2 hafta sonra öğrenicem inşallah ama bende kız hissediyorum 👧🏼