ikibebeliana Bir_Prenses_Annesi erkeklere göre hava hoş bizimki akşamdan akşama görmekle zorlanıyormuş uykusuz kalıyormuş 😂 ilk gün 36 saatten fazla uykusuz kalan da benm lohusalık terlemesi bebeğin uyumaması yüzünden
Bir_Prenses_Annesi ikibebeliana Biz simdiden başladık uykusuz qecelere esim de pazarlık yapıyor kızıyla o ise qiderken uyanacakmıs aksam onunla beraber uyuyacakmıs bir daha sabaha kadar uyanıp esimi uykusuz bırakmıcakmıs 😂😂😂
ikibebeliana Bir_Prenses_Annesi en güzeli onları bi odaya kilitle kendini yenidoğanla bi odaya 😂 ben öyle yapıyorum son 1 ayımda odasını ayırmıştım montessori yatak yaptırıp
A_S_K ikibebeliana Benim de kimse yoktu ki eşim kaldı sadece yanımda. 2 gün hastanedeydik. 5 gün evdeydik sonra işe gitti bizde baş başa kaldık kızımla. 🤭 Geçiyor hepsi. Hep tek baktım hala tek bakıyorum. ☺️
ikibebeliana A_S_K en güzeli de bu bence ☺️ Karışan akıl veren yok gerekirse aç yatarsın ama kafan rahat olur
Yakamoz1325 Benimde ikinci anne oluşum. Olucak ilk kızım 18 aylık şimdide 2 aylık hamileyim bakalım bizi ne bekliyor çık heyecanlıyım
ikibebeliana Bir_Prenses_Annesi 😂😂 doyunca uyur zaten ya gece kalkıp üstlerini bile örtmüyorlar güvenemem 🤭🤣
Bir_Prenses_Annesi ikibebeliana Azıcıkta doqumla ilgili soruyum en çok m.ettiqim 2 soru var… 1 Doquma qirerken bebisin kıyafetlerini ebeye verio muyuz ? 2 Sancı nasıl bisey arada bebis kasıo beni toplanıo hic adet sancısı çekmedim sancım qeldiqini nasıl anlayabilirim ?
ikibebeliana Bir_Prenses_Annesi normal doğum olursa kendi kıyafetlerini de veriyorsun canım bebeğin kıyafetlerini de 😂 ben onları ayrı poşete koymuştum eşim heyecandan valizi doğumhaneye getirdi ebe tamam ben hallederim dedi 🤭 doğum sancısı geçmeyen bi adet olacakmış gibi ağrı böyle belinden kasıklarına dizlerine doğru inen farkedersin ☺️
Bir_Prenses_Annesi ikibebeliana Bende valiz hazırladım yanımızda dursun die esim tatile qitmiosun dedi 😂 bebek cantasına ilk qiyeceklerimizi koydum direk onunla doquma qitmek mantıklı o zaman 🤗
ikibebeliana Bir_Prenses_Annesi yinede o az gelir sen bakma eşine 😂 2-3 pijama olacak bebeğin kıyafetleri bezler çoraplar vs sığmaz çantaya sanki kaç kere doğum yaptılarsa pek karışmayı sever eşler 🙄
Bir_Prenses_Annesi ikibebeliana Bende onu dinlemedim tabiki 😂 bebek cantamıza ilk qiyilecekleri koydum ve valiz hazırladım fazla olsun hastane ortamı neyin lazım olacaqını bilmiorum ewe qelmek yerine direk arabadan almak daha mantıklı bagajda dursun 🤭
ikibebeliana Bir_Prenses_Annesi aynen öyle canım iyi yapmışsın ☺️ Rabbim hayırlı zamanda kucağına aldırsın inşallah
Bir_Prenses_Annesi ikibebeliana Amin ins sayılı qün qecmek bilmiyor bir kavussaydım bir öpüp koklasaydım 🥰