ikibebeliana ben yazmisim gibi hayal ettim. Benimde oğlum suan 16 aylik, oglum 7.5 aylıkken hamile kalmisim ve dogumuma cok az kaldi. bende polikistik over sendromu var. Hem emzirdigim icin hemde polikistikten dolayı hic hamile kaldığımı anlamadim bile. Ne mide bulantısı ne as erme ne halsizlik.. cok sukur ilkinde de cok rahattım bunda da..yani resmen sizinle birebir ayni seyleri yasamisiz. Hem aralari yakin olsun istiyordum ama bu kadarda yakin değildi 😀 en az 2 yas olsun diye dusunurken Allah sürpriz bir sekilde yine mucizesini gönderdi. Sok yaşadım tabi ki ilk basta..ama hamd ettim. Mutluda oldum. Simdi 38+4 haftalik oldum. Nişanim geldi hafta sonu ama ne sancim var hâlâ ne bişey. Oylece tetikte bekliyoruz. Ve ne tasadüftür ki bende ilkinde 5.5-6 saat sanci cekip dogurmustum. İnsalllah bunda daha kisa surede ve kesisiz dogum olur. Sağlıkla sıhhatlee..