Melegimveben Edalavinerva04 ilk hamileliğimde 20. haftada hissettim şuan 2. ye hamileyim 16. haftada hissettim daha erken imkansız gibi bişey hissetmen çok küçük daha🤗
Saadetzeyno Edalavinerva04 bebek zaten 7 8 haftada hareketlenmeye baslar rahimde ama bunu senin hissetmen imkansz 😂 en erken ilkse 18 24 arasi ikinci falansa belki 17 18 de hissedersin
minikbirkuzu Edalavinerva04 Allah bağışlasın 😇 inşallah bana da nasip olur bir kızçe hayırlısıyla🙏🏻 Kızınızda olmadı mı bu hareketlenme peki
minikbirkuzu Edalavinerva04 Allah bağışlasın hayırlısı olsun hepimiz için bakalım benimkini merak ediyorum 4. Ayda kipirdadi 🤣😇
Edalavinerva04 minikbirkuzu saglikli olsun Rabbime hayirli kul sana hayirli evlat olsun insaAllah 🤲👼🥰😊
minikbirkuzu Edalavinerva04 Amin inşallah çok teşekkür ederim🙏🏻 hepimizin yavruları sağlıkla, hayırlısıyla gelsin🙏🏻🙏🏻
My12 Edalavinerva04 canım 17 haftdayim ben bile daha tam.hissedemedim muhtemelen bağırsaktaki gaz hareketlerini hissediyorsun