Edalavinerva04 Slm 8 haftalik hamileyim bebeğim sanki hareket ediyo bildiğin oynuyo gibime geliyor oyle bisey yaşayan varmi yada olası bi durum varmi yoksa bağırsaklarımi ? 🙈🤭😂
minikbirkuzu Edalavinerva04 direkt bebek hareketi değildir elbette daha çok minik ama bizde erkek bebeğe işarettir derler ve baya tutan var yani. Eskiler de sorarmis cinsiyet tahmini için.
Selmeryus Edalavinerva04 Bende hissediyordum o haftalarda gıdıklanma gibi.11.haftada daha net hssettim.Cinsiyette kız 😊
Byrktugce Mercimekmom ben hissediyorum 16 hafta da hissetmeye başladım ilk gebelik kalp atışı gibi pıııt pıtttt😍😍
Aysn6767 Edalavinerva04 en erken 16-17.hafta canım senin haftalarında imkansız bağırsak hareketlerindir
midekoruyucu Edalavinerva04 vallahi alın benden de o kadar, değişik bi his. Hani bebek sağda onu biliyorum sürekli o tarafta seğişik şeyler oluyor hreket mi acaba diyorum 😅 ama henüz çok erken gibi geliyor😁
minikbirkuzu Edalavinerva04 hayırlısı diyelim😇 ama kızların erken pıt pıtladigini ilk kez duydum olabilir tabiki sağlıklı olsunlar da 🙏🏻
Rmeysa_1661 Edalavinerva04 hahahah daha dur bir kolu bacağı çıksın bebenin 😂 çok ama çok erken en erken 16 17 hafta da hissedersin muhtemelen gaz sıkışması bağırsak hareketidir o 🤗