Efulim_22 sizin baya cokmuş ilaclar.. ben 11+4e kadar dediğim gibi sırayla jel o bitti iğne o gitti fitil bunları kullandım ayriyetten başka bişi kullanmadım folikasit haricinde şimdi yeni doktorum demir d vitamini ve coraspin verdi baska kullandığım bi ilac yok ama sanıyorum 12. Haftaya kadar kesin kullanırsınızda devamını bilemiyorum benim fitil günde bir tane gece yatmadan 36. Hafta kadar