Aytenyilmaz Kizcek gözünüz aydin olsun cok para gidiyomu tüp bebege herkez 15 20 bin gidiyo diyo dogrumu
Aytenyilmaz Gözünuz aydin ben normal yola 3 kez hamile kaldim esimin morfoliji düsük oldugu icin mi yoksa bende kan pirtisi var ine vuruluyom yine dürurdum neyden dine tüp bebk yaptirmak istiyoz cok para gidiyomi
Efulim_22 Aytenyilmaz bende tüp bebekle hamileyim 4+4 9.400 olmuş tüp bebek ücreti ama ilaçlarla vs 20 25 bini buluyor
Zlem426 Aytenyilmaz benim on bin tuttu ilaçlarla birlikte iki kere yaptırdım ikiside aynı tuttu hemen hemen
Kimkibu Aytenyilmaz genel olarak yaklasık bu fiyatlar çokta oynamıyorki.. özel muayenanelerde daha uygun oluyor ama ben hastane istemiştim o yüzden sanıyorum
Efulim_22 Kimkibu kesinlikle bide doktor göbekten vurmam için prolutex iğne verdi transfer günümden beri kullanıyorum onu kaçıncı haftada keser acaba siz kullanıyor musunuz
Semakrr Kimkibu kesinlikle ilaçlar çok tutuyo bizim ana fiyatı 9750ydi rahat 10 bin de ilaçlar tuttu toplam 20 bin i buldu
Kimkibu Efulim_22 o iğne zaten 7lisi 200tl çok pahalı ben jel kullanıyordum vajinal o kaldırılmış sonra 3 hafta kadar o iğneden kullandım 3 gün önce 2li teste gittiğimde değiştirdi şimdi fitil verdi hem daha rahat iğneye göre hem daha ekonomik 36. Haftayaa kadar kullanıcakmışım🤦♀️
Ozge1708 Efulim_22 bende o iğneyi kullanmıştım canm. 6 yada 7 paket 10. Haftada kesti doktorum. Şuan haftada 1 proluton depot kullanıyorum.