elfakyaz3 Bende dün 57.3 le öğrendim yarın tekrar kan testi vericem. Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah benimde bir kimyasal bir kürtajım var aynı korkuları yaşıyorum ama rabbim ol derse olur 🙏
Funda_sahin19 nazyeter2020 yok canım sağlık ocağındaki doktor şu an gözükmez dedi ama adetime göre 4+2 gözüküyor uygulamada ocak da gideyim diye düşünüyorum bakalım hayırlısı olsun
Zhraaltun nazyeter2020 bgun ogrendim adet tarihine gore tam 4+0 değer 468 adet olmama 2 gun var suan🤗