nazyeter2020 Cemrenin_annesi80 şimdi ne kadarliksin ben hep kan sonucu çok yüksek olmadığı için vede bir kere düşük olduğu için çok korkuyorum içim hiç rahat değil 😔 daha hamile olduquma sevinemedim bile
05112020se nazyeter2020 regli den 6 gün onceydi 37 çkmstı 5 kasımda, sonra 9 kasımda 172 çıkmıştı. Birdaha kan vermedim doktorum.gerek görmedi hesaplama yapti kendince 1500 ügeçince kese gözükür demişti o şekilde takibe devam etti