Asya94 Mavilotta bu arada merak ettim 20 haftada geçirdiğinizi bebeğiniz doğduktan sonra mı anladınız ? Nasil belli oldu ?
Mavilotta Asya94 evet doğumdan sonra emmediği için küvöze alındı ve orda yapılan testlerle anlaşıldı bağışıklık yüksek çıkınca. Sonra bana da yaptılar bikaç ay önce geçirdiğim anlaşıldı.
Mavilotta Asya94 3 4 gün kaldı ama bana aylar gibi gelmişti. En son sütümün yaramadığını söylediler. Emzirip üstüne mutlaka mama ver dediler. Emziriypdum üstüne 60 90 cc mama veriyordum
Asya94 pamuktenlim aynen öyle canım burdayım bende happy kids de çok takılmıyorum bir oğlum olmasına rağmen bu arada bugün ki kontrol iyi geçti … :)
Asya94 pamuktenlim iyiyim canım bende sağ ol 33 girdik bugün kontrol ver senin de iyi olmana sevindim :) yakında detaylı ultrasonun yaklaşıyor dimi… bende bu hafta hastane çantamı hazırladım heyecanlanmaya başlıyorum iyice ☺️
pamuktenlim Asya94 evet dua et bize inşallah güzel gelir sonuçlar ☺️ Bende sana edicem canım Rabbim sağ salim kucağına alırsn inşallah