Merhaba 20 haftalık gebeliğim mevcut ne yazıkkı 8 haftada negatif çıkan tahlillerim 20. Haftada positif çıktı ve beni perinatoloji bölümüne yönlendirdiler. Bebeğime virüs geçti mi diye amniyosentez yapilmasi gerekmiş, ayni durumda olanlar var mı? Eğer bebeğıme geçtiyse zeka geriliği duyma ve ya görme bozukluğu yaşiyabilirmis…