12345baby DenizAlpinannesii aynen hareket etmesi beni çok mutlu ediyor ve çok duygusal oluyorum eşim kafayı yiycn doğuma kadar herhalde diyor halbuki kendiside elini koyup hissedince mutlu oluyor ama belli etmiyor 😂
aycaycayca_89 DenizAlpinannesii mxs34 yavrukelebekk Almilaaa Rabiacengiz 12345baby Bende 16+3 haftalığım, 3 gündür ara ara göbeğimin içinden anlık gıdıklanma gibi oluyor sanırım bu hissettiğim bebeğimin hareketleri 😌🥰 sizde de böyle mi oldu ayırt edemiyorum ama? 😊
yavrukelebekk aycaycayca_89 daha önce hissetmediğimiz bi şeyse muhtemelen bebektir 🥰 çünkü zamanı gelince gayet net ayırtedebiliyor insan
12345baby aycaycayca_89 benim seğirme gibi oluyordu bilmiyordum ama şimdi tam hissedince bebek hareketleri olduğunu anlıyorsun
Almilaaa aycaycayca_89 bende de öyle oluyordu muhtemelen bebeğinizin hareketidir zamanla daha güçlü hissedeceksiniz zaten az kalmış 🥰😀
Rabiacengiz aycaycayca_89 ben içimden bişeyin kaydıgını hissetmiştim doktorum ilk hareketleri demişti
aycaycayca_89 yavrukelebekk evet daha önce hissetmediğim birşey o yüzden bebek olduğunu düşünüyorum 😌💕
aycaycayca_89 Almilaaa sabırsızlıkla bekliyorum şu an bile o kadar tatlı ki sürekli oynasında gıdıklanayım diye bekliyorum 😁🥰
77Ozge77 Kızlar benimde ilk gebeliğimde öyleydi oğlum hiç durmazdı karnımı yamulturdu hareket etmekten doğdu şu an 5 yaşında hala yerinde duramıyor 😅😅 Şu an ikinciye hamileyim daha 10. Haftama girdim bakalım bu nasıl olacak
DenizAlpinannesii aycaycayca_89 bende de öyle oluyordu gaz var karnımda sanıyordum ama şimdi çok net hissediyorum dışarıdan da belli oluyor 😂
aycaycayca_89 DenizAlpinannesii daha şimdiden bile çok güzel asıl tekmelerini hayal edemiyorum bile 🥰😍💕