DenizAlpinannesii Merhaba arkadaşlar ben 21 haftalık hamileyim, 16. Haftadan itibaren hareketlerini hissetmeye başladım şimdi hiç durmuyor 😂 çok hoşuma gidiyor durmadan hareket etmesi ama geceleri de uyutmuyor 😂 siz kaçıncı haftalarda hissettiniz?
Rabiacengiz DenizAlpinannesii 17. Haftamda hissettim şimdi 37+2 haftalıgız içerde kendine müzik açmışta halay çekiyor gbi gece gündüz hiç durmadan hareket ediyor bzen sabaha kadar durmasını bekliyorum uyutmuyor kaburgamı tekmeliyor yani hiçmi uyumuyor anlamıyorum normalde hareketlerin bu haftada azalması gerekirken tam tersi bizimki aşırı hareketli
12345baby DenizAlpinannesii 19+3 haftayım yaklaşık bir haftadır hissetmeye başladım bazen elimi koyunca sanki bir şey kayıyor gibi hissediyorum bazen de elimi koymadan da tekmelerini hissediyorum çok güzel bir duygu ya allah herkese böyle duygular yaşatsın inşallah 🥰🤲🏻
GSOZLEM16 DenizAlpinannesii aynen benimde erken hissettim hic durmadan kıpır kıpır29 haftaya girdik çok şükür çok güzel bir duygu rabbimin izniyle sağlıkla ınşaallah kucağımiza aliriz inşaallah 🤲🐣👶👼
aycaycayca_89 DenizAlpinannesii mxs34 yavrukelebekk Almilaaa Rabiacengiz 12345baby Bende 16+3 haftalığım, 3 gündür ara ara göbeğimin içinden anlık gıdıklanma gibi oluyor sanırım bu hissettiğim bebeğimin hareketleri 😌🥰 sizde de böyle mi oldu ayırt edemiyorum ama? 😊
mxs34 Bende 16. Haftada böyle hafif kelebek hareket ediyormuş gibi hissettim o günden berri hiç yerinde durmuyor oğluşum 37+2 olduk 🙈😂
DenizAlpinannesii mxs34 ben başta gaz sıkışması felan sanıyordum ama artık net bi şekilde hissediyorum 😂
yavrukelebekk Bende 16nın sonlarında hissettim net olarak benimki de bazen kıpır kıpır bazen de tık yok ama zaten daha 18 haftalığım 😃
DenizAlpinannesii yavrukelebekk gittikçe artıyor hareketlenmeler her geçen gün biraz daha hissediyorum 😂
12345baby yavrukelebekk oluyormuş öyle bende 19+3 haftalıgim bazen bakıyorum sabahtan akşam yatana kadar hareket ediyor bazende bakıyorum hiç tık yok
Almilaaa Bende 16dan beri net hissediyorum hatta artık geceleri öyle vuruyor ki uyanıyorum 😂 24+5’iz çoook hareketliyiz🥲🙏😀😀
DenizAlpinannesii Almilaaa çok güzel bi his gerçekten ☺️ Kendi kendime düşünüyorum şimdiden böyleyse doğunca nasıl baş etcem diye 😂
DenizAlpinannesii Rabiacengiz ne güzel işte en azından içeride iyi oldugunu anlıyorsun ☺️ Hareket etmediğinde korkuyor insan biraz 🤦♀️
12345baby DenizAlpinannesii aynen valla hareket etmesi en azından iyi olduğunu gösteriyor ilk haftalarda hareketler hissedilmedigi için sürekli hergun her hafta doktara gidesim geliyordu hatta cuma günü o kadar tedirgin oldum ki sağlık ocağına gidip kalp atışlarına baktirdim
Rabiacengiz DenizAlpinannesii o öyle çok şanslıyız bu konuda hiç merakta bırakmadı iyi oldugunu hep gösterdi inşallah bugünde sezeryan günümüzü alıp sag salim kucagımıza alalım başka bişey istemiyorum
DenizAlpinannesii 12345baby bende de öyle oluyordu insan içinde bi can yaşadığını hissediyor gerçekten
12345baby DenizAlpinannesii aynen hareket etmesi beni çok mutlu ediyor ve çok duygusal oluyorum eşim kafayı yiycn doğuma kadar herhalde diyor halbuki kendiside elini koyup hissedince mutlu oluyor ama belli etmiyor 😂