Yldz3 Kızlar yemek pişirirken artık çok zorlanıyorum ilk zamanlar bulantıdan zorlanıyordum yapamadım 2 ay kadar sonra düzelmişti şimdi son aylarda da yorgun bitkin hissediyorum karnımdan dolayı tezgaha yaklaşamıyorum bir şey düşse eğilip alırken canım yanıyor ayakta durunca biraz fazla gözlerim kararıyor vs. Sizler de zorlanıyor musunuz? 😏
Nergisim09 Yldz3 mecburuz kuzum valla 2 gundur dogum temızlıgı yapıyorum yarın bıtıyo inş birden yüklenmıyorum yemegı de hallediyorum cok sukur 35 haftalıgızz 😍
yusufbebekk447 Yldz3 oturarak yap yemeği.mesela sebze yemeği yapacaksan bütün malzemeleri kes koy tencereye oluyor yemek .kavurarak yapmana gerek yok illa.bir de bana ilk zamanlarda öyle oluyordu kansızlık vitamin eksikliği var mı baktır ben kan ilacı aldıktan sonra düzeldi .doktora durumunu anlat.olabildiğince de oturarak yapmaya çalış.
lagertha Yldz3 ben de 35 haftaya girdim son 1 haftadir ayakta duramiyorum yoruluyorum hemen belim agriyor
Yldz3 Sinemisdemiraggg bende öyle ama öyle bunaldım ki ev işi yemek çamaşır derken akşama canım çıkıyor üstelik bebeğin kıyafetleri hastane çantasıyla uğraştım geçen hafta mahvoldum stres yaptıkça sanki daha da büyüyor iş
Yldz3 Nergisim09 bende 35 haftalığım canım 😊 gerçekten zorluyor beni ben temizliği bitirdim şükür hastane çantası kıyafetlerini yıkama ütüleme de geçen hafta bitti ama ev işi asla bitmiyor nankör sürekli bir şey çıkıyor 😊
Yldz3 yusufbebekk447 kan değerlerim iyi ama bu bende gebeliğin en başından beri var kaç kere bayıldım Ağustos ayıydı eşim artık dışarı çıkarmaya korkar olmuştu 😏 bünyem çok zayıf ondan galiba
Yldz3 Nergisim09 pandemi mahvetti bizi annelerimiz yakınlarımız da gelemiyor ah ah annem olacaktı ki hamilelikte yanımda 😌 gençken çok yattım acısı çıkıyor 😅
yusufbebekk447 Yldz3 ben de ilk üç ay bayıldım kaç kez .biraz zorlansam hemen bayılıyordum .şimdi de kendimi zorlarsam mesela uzun süre yürümek ayakta kalmak gibi bayılırım .
EB1661 Yldz3 Tam olarak aynıyım zamanla daha çok bitkin düşücem diye korkuyorum yavaş yavaş iş yapmakdanda iş bitmiyo oturamıyorum arada kaldım bende
Yldz3 EB1661 evet yapmasan ev dağılıyor 3 güne bir temizlik istiyor e sürekli bulaşık çamaşır çıkıyor mecbur 😏 şaştım kaldım ben de 🤷♀️
EB1661 Yldz3 Bebim ilk çoo merak ediyorum elinin altında ikinci üçüncü bir çocuk olanlar nasıl baş ediyo Allah yardımcıları olsun valla 🙄
BarlasMom94 Yldz3 ayyy ben 37 haftalığım kendimi çok yoruyorum mutfakta ya. Yaptıkça yapasım geliyor farklı yemek. Sonra belim ağrıyor bir saat uzanıyorum. Her gün bir daha bu kadar yormucam kendimi diyorum ama yok Hamur bile açıyorum her yerim ağrıya ağrıya canım istiyor kimsem de yok yanımda
Yldz3 BarlasMom94 bende dün ayıptır söylemesi pizza yaptım ölüyordum eşim diyor kendin kaşınıyorsun 😊 benim de öyle kimsem yok canım ve gerçekten zor bazen insan yakınım olsa da şunu yapsa diye iç geçiriyor
Smyrhkn123 Allahtan evi esim temizliyor bende derme çatma yemekleri yapmaya calisiyorum karnimdan tezgaha yaklasamiyorum ki bi an önce doğursaydık sağ salim 😬
20oz Ah ah 2,5 yaşında oglumla gün içinde uyku saatlerini bekliyorum oturmak için sadece yemegin gözünü seveyim 😂 19haftalk kızıma hamileyim çok şükür ama saglıkları keyiflerinyerinde olsunda yorulmak pek önmeli degil bnm için