Son adetim 20 ekimdeydi. Geçen hafta çarşamba doktora gittim 5 haftalık dedi. Bir hafta geriden geliyormuş. Ultrasonda kese göründü. Bu cuma kalp atışını duymaya gidicez inşaallah. Bir seneden beri deniyorduk umudum kalmamıştı. Tedaviyle olacak diye düşünürken kendiliğinden geldi. Herkes sağlıkla evladına kavuşur inşaallah