Sedaxx yani alabilirsen eczaneden gebeyim deyip kendinde alabiliyorsun pandemi dönemi diye beklemen daha ii olur die söyledim ben zaten kullandığım için altı haftalığım diye gittim ama dört haftalık çıktı ama zaten folik asit kullanıyordum hamile kalmadan da.iki hafta sonra gel dedi genebana tahlil istedi dilerseniz gidin tabi ama gitmezseniz de eczaneden alıp başlayın hamilelikte önce başlanması gerekiyor zaten planliysa