Nur_93 Bugün test yaptım az önce çift çizgi hamileyim en son kasımın 3 ünde adet görmüştüm ☺️ Allah isteyen herkese versin inşallah 🙏
Nur_93 Elnurr çok teşekkür ederim . Ama çok korkuyorum geçen sene kalp atışını duyamamıştık ve kürtaj olmuştum yine aynısı olur diye çok korkuyorum ☹️ Çok tedirginim
Kupkoc BegumIscanTunc ilk muayene olacak bakalım nasip olur mu kalp atışı erken gibi geliyor üç ay önce düşük yapmıştım inşAllah bu sefer bebeğimi kucağıma alabilirim 🤲
BegumIscanTunc Kupkoc inşallah canım benimde 4 kaybım oldu şuan 5 gebeliğim ve kalp atışını bugün duydum bütün gebeliklerimde ilk kez kalp atışı duydum rabbim hepimize nasip etsin hayırlısıyla kucağımıza alırız 🤲🤲
Burcumsu Kupkoc Ben de üç ay önce düşük yaptım canım bakalım bu ay senin gibi mutlu bir haber duyacak mıyım🤲
Nur_93 Kupkoc bende geçen sene kalp atışını duyamamıştık ve kürtaj olmuştum yine aynısı olur diye çok korkuyorum ☹️ Çok tedirginim bugün test yaptım ve hamileyim çok tedirginim
ecemmp- Esrkkk canım benimde son adet tarihim 28 ekim beta hcg kac cıktı regliden kaç gün sonra kan testi verdim
Esrkkk ecemmp- adetim 5 gün geçti evde test yaptm çift çizgi çıktı ertesi gün kan verdim yani adet 6 gün geçti beta hcg 183 çıktı cuma kan vermiştim bugün de doktora gidiyorum 😊
Kupkoc Nur_93 bende tedirginlik yaşıyorum ama takmasanız gerekiyor sanırım elimizden geldiğince inşAllah kucağımızı alırız tüm isteyenlere nasip olur 🥰
Zeyneplena34 Juniorbaby gitmedim daha zaten geçen hafta öğrendim bende yani en fazla 10 gün oluyor. Folik asit zaten hamilelikten önce kullanıyordum. Şimdi kontrol için gitmem lazım 2 hastane arasında kaldım bu hafta gidicem inşallah 🥰
Saltan Merhaba, 9+3 günlük hamileyim Allahın izniyle. Allah herkese, bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.