EmelBabacan Merhaba! benimde programa gore 5+2 görünüyorum bugun doktara gıttı daha yeni 4 haftayı tamamlamamış dedı ultrasonda minik kese gördu 15 gün sonra gel insallah gelisir kalp atısını duyarız dedı
Fatmatarik EmelBabacan inşallah duyarsınız banada 2 hafta sonra gel dedi haftaya değil obur haftaya gidecem bakalım bana ne diyecek
Deryahulya Program son adet gününü baz alıyo en iyisini doktor biliyor yani bende yarın kontrole gideceğim program bende 5 haftalık gösteriyor yarın göreceğiz artık
Deryahulya Bende ateşli hastalık geçiriyorum onun stresi içindeyim antibiyotik verdiler ama ilaçda ilk üç aydasnız kullanmayınız diyo
EmelBabacan Deryahulya bence kullanmamalısın ben normaldede ilaç kullanan bırı degılım ama suan sadece folık asit verdı doktor onu kullanıyorum sadece
EmelBabacan bende panik yaptım ama normalmiş ozman hayırlısı bende keseyı gördü yeni olusuyo minik dedi hayırlısıyla hazıran 5 te gıdıcem ozman artık duyarım insallah 🙏
Deryahulya EmelBabacan enfeksiyonum varmış ama üşüttüm biliyorum normal atmaya çalşıyorum ama halim harap başım kulaklarım zonkluyo
HilalYldz Birde bende 5+2 son adet tarihime göre ama henüz doktora gitmedim yeni öğrendim sizce ne zaman gitmeliyim
EmelBabacan benim yeni oldugu için şimdilik devlet hastanesıne gıttım ama benim şöyle bi düşüncem var tahlilerde fazla para ödememek için devlete gıderım fakat aylık kontrollerımı ve kısmetse doğum için özele gıtmeyı planlıyorum
Deryahulya Bugün kontrolden geldim haftaya ultrsonla bakıcak doktor alttan bakmam sanada rahatsızlık verir dedi
BuseTrkhan Aynkızlar bükün keseyi gördüm 10 gün sonra kalp atılı için gel derdi kaç haftalık hamileyim ☺☺
BrcuSibell Fatmatarik canım bir haftalık gebelik belli olmuyor diye biliyorum ama .. ben 5 haftalıkken öğrendim 8 haftalık şuan adet gecikmesiyle öğrendim en son adet tarihin ne zaman