mmek_2014 Dilara12 inşallah 🤲 zaten sınır 10 mm sizinki daha sınırı geçmemiş haftası da fazla merak etmeyin doğana kadar azalacaktır
Dilara12 mmek_2014 inşallah dua ediyorum tüm hamileler sağlıkla alırız inşallah bebeklerimizi kucağımıza🙏
mmek_2014 Tdof26 sizinki baya normal bir seviyede zaten boşuna stres yapmayın. Benim o zamanki doktorum 15mm ya kadar bile normal demişti.
Elifaysu Dilara12 inan hiç bilmiorm suan doğum yaptı kendisi en son kafasının komple her yeri kapanmıştı öyle demişti doktoru ama bebeğin sağlığı çok şükür iyi Allah’ın izniyle hiç bişey olmaz canim