Benim ilk oglum da 20li haftalarda 12 mm çıkmıştı. Detaylı ultrasona yönlendirmişti doktor. Detaylıda bakan diger doktor yüksek ama korkulacak kadar degil doguma kadar azalacaktır muhtemelen demişti. Öylede oldu çok şükür doguma kadar zamanla azaldı dogar doğmaz kafa ulrasonu çektiler hiç bişey çıkmadı gayet normaldi.