Prensannesii38 ay cnm olmaz mı var tabi kızım kocaman oldu yaşta 37 di bitti 38 e doğru gidiyorum 😀eşim 40 çok istedik ara yakın olsun diye ama kısmet olmadı o zamanlar inşallah şimdi tamamına erir sağlıklı bir şekilde,insan bazen düşünüyor kara kara erkek olsa 20 de askere gitse ben 58 😂 baba 60 artık evlenmesini inşallah görürüm 😜