Benim ikili testim gayet iyi cikmisti ancak 20.haftada yapilan detayli ultrasonda beyinde ve kalpta parlaklik ciktigi icin yaptirdik sonuclarini beklerken omrumuzden omur gitti ozel hastaneler biraz para icin yaptiriyor diye dusunmedikte degil biz 5bin kusur tlye yaptirdik. Umarim herkesin sonucu guzel cikar🙏🏼