NefesDeniz Hamideankara Evet ben yaptırdım. İkiz bebeklerime hamileyim doktorumuz özellikle ikiz bebeklerde yapılmasını istedi. Çünkü Allah korusun down sendromı yada benzer bir rahatsızlık olduğunda normal ikili tarama testinde bir sorun çıkarsa hangi bebekte olduğu anlaşılmadığı için daha kapsamlı dna ları ayrıştıran kromozomlara bakılan nifty testini istedi. Çok şükür temiz çıktı.
Hamideankara Naaz down sendromu dahil 70 adet kromozom bozukluğunu araştıran bir test ,riskli gebeliklerde öneriliyor
idiloska Leylaaa38 fetal DNA testi. benim gittiğim doktor ikili üçlü yerine direkt bunu önerdi, 35+ ise yaşınız öneriliyor genelde.
Leyla2020 Hamideankara ben 36 yasinda oldugum icin kendi istegimle yaptirmistim. Sadece kan aliyorlar. 15-20 gun icinde de sonucu cikiyor.
RuveydaYasin Hamideankara bende yaptırdım ense kalınlığı yüksek çıkmıştı çok şükür birşey çıkmadı 2800 TL verdim genoks u öneririm eve gelip kanını alıyor hemşire ben eve çağırdım çok naif kibarlar tercihini oradan yap bence
Heyecandorukta Hamideankara Ben yaptırdım, 2 li tarama testinden sonra öneriyor doktorlar, kimisi ikilide gördüğü bir risk için yaptırıyor kimisi de 35 yaş üsttüne rutin yapılan bir test olduğu için yaptırıyor? Sizin için neden önerdi doktor?
Hamideankara Heyecandorukta bende 38 yaşında olduğum için önerildi ,şu an 18 .haftadayım ve bu hafta nifty yaptıracağım
Simgedoruk Hamideankara bende yaptırdım en geç perşembeye kadar sonucum cikicak beklemedeyiz.genoks a yaptırdım ilgilerinden memnum kaldım 3 4 yerle görüştük en çok ilgilenen orasıydı.benim içinde dua eder misiniz hayırlı haberler alalim🙏
qqueennn Hamideankara 2 kaybım var diye kendi isteğimle ben de yaptırdım canım genoksa yaptırdım 2500 tl ödedik 10 güne çıktı sonuçlar doktorumuza cinsiyeti de gitti memnun kaldım baya