SedaUfuk54 gidemedim canım 😔 hiç boş dersim yok. 2 günüm geçti bu arada. Eşime de söyledim öğle arası iki dk gideyim diye bensiz gitme beraber gidelim dedi yani anlayacağın onunda boş dersini kovalayacaZ inşallah bu hafta gideriz bi rahat herkes ya hamileysemde bilmiyorum kan sulandırıcımı artırdım iki günde birdi her gün alıyorum doktor öyle demişti. Ama iğne kullanmam gerek dozunu artıracak evde var bi öğrenseydim ona göre başlardım😔😔😔