SedaUfuk54 merhaba ben varım.4senedir bebek istiyorduk görmediğim doktor kalmadı yaptirmadigim tahlil hsg filmleri vs. Hiçbir problemim olmadığı belirlendi eşimin de öyle. Ama bir türlü olmuyordu. 1sene önce bu ay yeni bir doktora gittik artık tüp bebek istiyorduk bütün tahliller vs. Götürdük. Doktor hiçbir problem yok tedavi yapmayacağım sizin kafa stres içinde önce onu duzeltin hemen hamile kalacaksın dedi ve dediği gibi ertesi ay iki gün tatile gittik ve olumsuz hicbisey düşünmedik. O ay hamile kaldım 5bucuk ay sonra ölü doğum yaptım servikal yetmezlik ten şuan yine hamileyim çok sukur. 14.haftamda serklaj operasyonu olacağım..
Stres kesinlikle herşeyin önüne geçiyor.
Rabbim sağlıcakla versin isteyen herkese.