BurcuLice Cemrenur kontrol normal mi normal doğum yapabilirmiymişsn hadi hayırlısı atlattın bitti gitti bak
Cemrenur BurcuLice evet kuzum hiç korkulacak birşey yokmuş 😍 çatın normal dedi ama çok kasıyorsun dedi halbuki kasmadım da. Bilmiyorum neden böyle oldu. Böyle kasarsan normal doğum çok zor dedi:(
Prensannesii1 Cemrenur benimde öyle canım banada kasma kendini yapamıyorum dedi benim çatım darmıs sana ne dedi bi sıkıntı varmıymıs peki ?
Cemrenur Prensannesii1 çatın normal ama böyle kasarsan normal yapamazsın dedi ama asla kasmadım kendimi 😑
BurcuLice Cemrenur inş o sorunuda aşarsın bende şu catı olayını atlatsam bi çok iyi olucak inş müsaittir benimde çatım
1PrensAnnesi Cemrenur aslında normal doğumda düşünüyorsan alışman lazım gelem giden bakıyo çünkü ebeler doktor hemşire 🤷🏻♀️