[silindi] Cemrenur hayır bakmıyorlarki yani utanmayın ğzerinize örtü örtüyor ve sadece iki parmağıyla bakıyor ki burda abartyolar bazıları yok acıdı ypk bilmem ne oldu hiç öyle bişe olmuyo zaten iki üç saniye sürüyor
Cemrenur Ugurbocegi9876 MinnakLiva Balbat10 [silindi] Ahsenimveben dem1558 Deletedmom54 alindas Bubengebelik Allah hepinizden razı olsun kızlar. Bugün oldum muayeneyi ve benim için çok kötüydü 😑 kendimi fazla kasmadigim halde doktorum çok kastigimi ve rahime ulaşamadığını zorlandığını söyledi. Gerçekten acı yok yani yanıyor birazcık o kadar. Ama kendimi kasmadigim halde doktorun o kadar zorlanması beni korkuttu. Bu kadar sıkarsan kendini normal doğum zor dedi 😓 baya bi bastırdı 😥 Normal yapamam diye çok korkuyorum. Tekrardan hepinize teşekkür ederim 🙏🏻💙💙💙
Balbat10 Cemrenur doktorunuz sizin yüzünüze bakıyor ve sizi rahatlacak şekilde konusuyor ve inanın çok kısa sürüyor rahat olursanız ve hiç soylendiği gibi canınız yanmıyor bende sizin gibi çok tedirgin olmuştum ve doktorum kadın ama hiç oyle olmadı..
alindas Cemrenur pazartesi gidip son durumu öğrenicem kuzum benim bebeğin pozisyonuda bi ilginç post olarak atmıştım bakmak istersen daha da dönmedi muhtemelen sezaryen dicek😩
1PrensAnnesi Cemrenur yanındaki yardımcısı üzerinize hemen bi örtü veriyo doktor asla bakmıyo 3-4 saniyelik bi olay kendini kasma hemen bitiyo acısı bile yok rahat ol
Elifemir25 Çatı muayenesi bana hiç yapmamislardi takı doğum yaptığım güne kadar açılmama bakmak için çatı muayenesi ne oturdum elimle yüzümü kapatip ebelerden özür dilerken buldum kendimi😆😂 ebeler nasıl gülüyorlardi bana saçmalama diye
Cemrenur alindas allah allah daha da dönmez artık kuzum seni üzmek için demedim sen kilolu ya artık bebekler zor döner biraz🥺
alindas Cemrenur dönmez banada öyle geliyor bebek kilolu ben yapılıyım zor kuzum pazartesi unutmazsam yazayım istersen sonucu
Cemrenur 1PrensAnnesi ben uzun elbise giymiştim onu örtmeye çalıştım örtme dedi doktorun yardımcısı. Bi peçete koparıp vajinanın üzerini kapattı ama bacaklar ve alt taraf meydanda kaldi
1PrensAnnesi Cemrenur aslında normal doğumda düşünüyorsan alışman lazım gelem giden bakıyo çünkü ebeler doktor hemşire 🤷🏻♀️
Prensannesii1 Cemrenur bende bugun sabah muayene oldum senin gibi cook utanıyordum canım doktorumuz erkek ama mecbursun cok kastım hatta kendimi ama inanki doktorların umrunda bile değil üzerini örtmek icin bi bez veriyorlar doktorum hic bakmadı bile dogru dürüst karnımdan tuttu canım acıyck sandım ama acımadı bile hic utanma bebeklerimiz icin yapmak zorundayız bunu rahat ol
Cemrenur Prensannesii1 benim üzerimi örtememe izin vermediler ama doktor da bakmadı öyle 1 2 sn baktı muayene yapacağı yeri görmek için. Doktor o kadar zorlandı ki kasmadım da kendimi yapma parmaklarım kırılacak dedi😑 Kasmıyordum da aslında ulaşamadı çok zorlandı. Haftaya 39+2de tekrar gideceğim ve bakacak. Perine masajı yapmaya başlayacağım belki gevşer kaslar 🙁
BurcuLice Cemrenur bence çok sağlam bir doktorunuz var benim kızlık soyadımda balcan kasmayın kendinizi rahat olun çabucak biter benimde çatı muayeneme var ama kasılınca ağrı oluyormuş sakin ol geçer gider
Cemrenur BurcuLice 😍😍 doktorumu çok seviyorum çok sakin Sağ olsun ama işte sorun bende:( hiç ağrı olmadı kasmadım da kendimi ama doktor çatı kemiklerine ulaşamadı çok zorlandı adam kan ter içinde kaldı
Prensannesii1 Cemrenur benimde öyle canım banada kasma kendini yapamıyorum dedi benim çatım darmıs sana ne dedi bi sıkıntı varmıymıs peki ?
BurcuLice Cemrenur kontrol normal mi normal doğum yapabilirmiymişsn hadi hayırlısı atlattın bitti gitti bak