ceycey123 Esrahalit kanaman olduysa 72 saat icinde bi igne yapiyolar kanaman yoksa 28.haftada ve doğumdan sonra bebekle kanınız uyuşmasa bi iğne daha yapılıyor
Esrahalit ceycey123 kanamam oldu ama bana ogün iğne yapılacak denmedin kan Aman uyusmazlik yüzünden hastaneye geldiğinde söyle iğne yapacaklar bugünde kalacaksın dediler hemen acil demediler veya o an yatis yapmadilar
ceycey123 Esrahalit sorun bi doktorunuza bende hafif lekekenmem oldu okadar cok koşuşturdularki 72 saat icinde vurulman gerekio iğne hastanede mevcut olmadigi icin ertesi gun olmam lazimdi sabahin köründe gitip oldum