Esrahalit gecen gün yazmışsınızda max 72 saat içerisinde vurdurmanız lazım.. Eger vurdurmazsanız aranızda kan degişimi olur sonraki gebeklerizde vucudunuz bebeginiiz düşürmeye calısır. hayatta kalsa bile bebege zarar verir memtal olarak gerilik falan gözlemlenebilir. Ciddi bir durum. Misal benim perseöbe gecesi gelmiş birkaç damla kahverengi leke. gec yatıp cok gec kalkmıstım. cuma günü öğleden sonra farkettim ama lekenin gelişini persembe gecesi olarak saydım. Bu durumda en gec pazar gecesine kadar yaptırmam lazımdı. İhmal etmeyin,özel hastanede yatıssız halledemiyosanız gerekirse yatın hemen yaptırın. Suan bile acile gitmelisiniz bence. İhmal edilcek bir komu degil.