kuzeylianne aile hekimi yazmaz ama kendi kadın dogum doktorunuzdan isteyebilirsiniz, ben acıdan ağlıyordum düşünün şu anda hala var bogazımda acı yanma böyle kesik kesik bir tat , faranitim hissi doktorun en son nexium verdi ac karnına kac haftadır da kullanıyorum gaviscon vs işe yaramadı ileri düzey reflü çünkü.