Btm571 yanlışlık da olmasın size şöyle söleyim; rennie midem yandıkça içiom lansoru ama sabahları sadece bir defa günde aç karnına içiom. Birde doktor yatınca yanarsa yine içebilirsin dedi bana ancak yinede doktorunuza danışıp mesaj falan atın öle deneyin Allah korusun yanlış bişi yaşanmasın