Btm571 ben rennie kullanıyordum hala yanmalar dewam ediyor deyince doktor sabah aç karnına lansor die bir ilaç vardi beraber kullan şurup ile ilacı dedi . Bana çok faydası oldu inşallah size de olur . Tavsiye ederim. Allah yardımcımız olsun wallahi bende çok kötü oluyordum mide yanmasından geceleri özellikle. Faydası oldu bana