İlk baslar da bebegimi düsünerek böyle istahım kabarık bi sekilde yemek yiyordum, fakat 8.haftada öyle bi bulantılarım başladı ki en sevdiğim şeylerden bile tiksinmeye basladım. 12+2 yiz suan. Sanki biraz daha iyi gibiyim. Umarım sen de öyle olmazsın ve bebegine saglıkla kavusursun :)