kindersurprise Ben böyle giderse doğuma kadar bir fil boyutuna ulaşıcam sanırım😋 sizde durumlar nasıl iştahınız ne durumda akşam sohbeti olsun hanımlar 🤰🏻🥰
Merinosunannesii kindersurprise sen merak etmeeee gelcen o tiksinmeler sonra da midem bulanıyor yediklerim midemde kalmıyor diye post açarsın😂😂
happypregnant29 kindersurprise ben 5 haftadır falan yaşayacak kadar besleniyorum ah o mide bulantısı ☹️ 10+4üz
kindersurprise Merinosunannesii aman kız ağzından yel alsın istemiyorum inşallah olmaz😁😅 bulantı çok zormuş Allah yardım etsin yaşayanlara amin
kindersurprise Emel38 ya ne güzel ben de sık yiyorum ama yerken de asla doymuyorum daha nolucaksa böyle😓
kindersurprise happypregnant29 canım Allah yardımcın olsun bulantı çok zor tez vakitte geçsin inşallah limon kokla hafifletiyormuş öyle duydum elimde limonla geziyorum diyordu birisi
Mavi87 happypregnant29 6+0dayım bende fenayım. Hiç midesi bulanmayan varmış napcaz bu şekilde ya tadım tuzum kalmadı resmen
Emel38 Yemezsem tansiyonum düşüyor gibi oluyorum.az az ve aralıklarla yiyorum.yoksa midem çıkart diyor 😊
alimerve kindersurprise bende bugün 7haftalık oldum ama bir lokma yiyemiyorım açım midem kazınıyor ama aşırı derecede bulanıyo da 2de kahvaltı yaptım güya iki lokma bişey hala akşam yemeği yemedim
kindersurprise alimerve ben de ilk zamanlar acaba benim neden midem bulanmıyor diyordum ama anladım ki her gebelik kendine özgü kendine özel demek ki Allah yardımcın olsun inşallah zor ki öyle de çok yemekte kötü bulantı da kötü
happypregnant29 kindersurprise çok teşekkür ederim deneyeyim. Prilam içiyorum ama oda yine bulanıyor sadece çıkarmıyorum zaten onu içmez isem direk çıkarıyorum 😷
alimerve kindersurprise her hamilelik aynı değil evet şükür senin iyi geçiyor bazıları da benim gibi işte