Merhaba 10+4 haftalığım ili gün önce acısından öleceğim sandım. Önce idrar da koku vardı herhangi bir yanma ağrı yoktu. Sonra Birgün içinde idrar yaparken ağrı başladı vajinamı sanki aşağı çekiyorlar gibi ağlayasın geliyordu, sonra böbreklerim ağrımaya başladı aniden ve giderek arttı üstüne bide idrar da kan görünce hemen doktorumu aradım ve gittim. İdrar tahlili verdim Ultrason da baktı bebek için endişelenme dedi ki en çok ondan korktum ben. Şase yazdı ertesi gün de sonuçlarım çıkınca antibiyotik yazmıştı şimdi iyiyim çok şükür.