Belgin34 ah ah ben neler cektim canim gebelikten once o idrar yolu enfeksoyonu yuzunden öluyrdum 3 gub hastanede yattim oyleki kana karismisti hixte bosverilecek bi mesele degil gebelikte yine cikti 34 haftalik dogum yaptim maalesef 1 hafta kuvezde kaldi cocugum hep bu illet yuzunden valla ne yaparsan yap vucut tekrarlarsa yine oluyor maalesef ama bana dediler yapmadim dogal antibiyotik olarak gunde bir dis sarimsak ye dediler bir kac kere yaptim hakikatten sanki antibiyotik almis gibi afedersin idrarda koku oldu sanki enfeksiyonu atar gibi koktu devam etmedim keske etseydim bide tursu suyu demislerdi dene istersen