Ayseguldemir Mavi87 bebişim iyiymiş çok şükür 🥰 kalp atışını da duyduk. Sen ne yaptın gittin mi doktora ?
Mavi87 Ayseguldemir ayy maşallah video çekseydin hep öyle yapıyorlar. Arada dinlersin kalp sesini. Benim randevum 16.40ta bende merakla bekliyorum 😊
Snisa_2 2bebekbirana benim ilk kızımdı hiçbir şekilde midem ağrımazdı kusma iştahsızlık hiç sorun yaşamadım ama şimdi öyle değilim 7+3 üm çok midem ağrıyoe bulanıyor başım ağrıyor