Benim 8+2 şuan aşırı bir miğde bulantım olmadı hafif oluyor hala daha adet sancısı gibi sancılarım oldu başlarda cuma günü kalp atışını duyduk şükür. İlk gebeligimde hiç bir belirtim yoktu sadece aşırı bir tatlı isteğim vardı gece uykumdan uyanıp tatlı yiyordum 😂 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻