Ya neyin kafasını yaşıyorsun allah aşkına yaa polisi arayıp çıkabilir miyim diye soracağına ambulansı aramıştın çoktan. Allah korusun bebeğinin başına birşey gelse vicdan azabı çekmeyecek misin ya?? Virüs müş virüs senin bebeğinden önemli mi şu an allah aşkına biraz mantıklı olun ya. Arabana bin hastaneye Git sorana da düştüm dersin kimse çevirip sormaz. Cezanın parasını vermek çok zoruna gidiyorsa o zaman giyiceksşn üstünü bineceksin ambulansa hastaneden gelince atıcaksın kıyafetlerini duşa gireceksin bunları da mı biz söyleyelim hadi herşeyi geç burda doğum a girerken virüs olduğunu öğrenen dünya insan var bebeğinden önemli değil bi an önce burda bize sormakla zaman kaybedeceğine git artık