Mekselinda Apartmandaki merdivenlerden düştüm üç beş merdiven sırt üstü kötü oldum sırtım belim ağrıyor sıcak duşa girdim çikolata yedim bebek hareketi varmı diye hastaneye de gidemiyorum napıcam ben😔
Busra34ybg Mekselinda canım bence direk hastaneye git her ihtimale karsı bekleme inşallah bisey yoktur ama bi görün doktora
Fatosef Mekselinda cok geçmiş olsun hastaneye görünün mutlaka devletin acillerinde kadın dogum oluyor bakarlar en azından
Mervemelih Mekselinda saçmalamada hastaneye git bebeğine bişey olsa daha mı önemli ya virüs var ambulansa binmek istemiyorum diyosun
28umran52 Mekselinda 112 yi ara Canım kod veriyolar eşin seni ozamn arabayla götüre biliyor bence hemen git ihmal etme Allah korusun inşallah bisey yoktur
Mekselinda Busra34ybg çıkma yasağı var ambulans gelmesi lazım ve virüs nedeniyle binmek istemiyorum 😔
Busra34ybg Mekselinda canım acil durum olduğu için hastaneye gitmeye bisey demiyorlar korkma durumunuzu anlatınca bisey demezler
Naaz Mekselinda aracin varsa ambulansa hiç gerek yok bencede. 112 ara arac plakanı ver hastaneye gideceğini belirt onlar sisteme kayıt ediyor. Yolda polis falan durdurursa ceza ödemiyorsunuz.
busbus35 Gidemiyorsan ambulansı arayıp gelip alçaklar çok riskli plasenta incelebilir kopabilir hemen gidin
Tatliheyecan Bebeğine bişey olmasın virüs mü derdin şimdi allah aşkına git biran önce hala beklemiyosundur umarım
E44 Mekselinda 112 yi arayıp merdivenden düştüğünüzü ve hamile olduğunuzu bebeğin hareketlerini hissetmediğinizi söyleyin onlar gelip ultrasyon cihazıyla bakarlar rahatta edersiniz🙏
drn05 Mekselinda yanlış anlamayın da ne polis umrumda olur ne ambulans basar giderim yani. Rabbim korusun ikinizide 🤲
Alinamoms Mekselinda hangi polis diyor onu ben dün gittim öğlen hastaneye geçmiş olsun dediler. Öyle bişey olamaz.
halitefe Mekselinda iyide gelsin bin ambulansa Allah alla çok enteresansın ya kötü bişey demek istemiyorum da ambulansa binince covid bulaşmaz korkma ama gitmezsen bebeğine bişey olabilir deli misin sen hala bekliyorsun
ysmkml Mekselinda ben çıkmıştım yasak olduğu ilk zamanlar bizde polisi aradik sağlık kuruluşuna yönlendirdiler bir kod verdiler ve iki saat kadar süre verdiler. Aracınız varmı ambulans mı diyede sordular o kadar. Kendi aracımızla gidip geldik
Serap2 Mekselinda canım ne polisi öyle yasak nerde varmış biz defalarca kez farklı sebeplerden gittik öyle bir yasak yok
MucizeBirKalp Ayy şiştim ya. Burdaki insanlar napsin simdi ona yok buna yok. Bebekten önemli ne var suan hayatınız da? Cezası neyse ödemeyi göze almak gerekmez mi ? Cik git hastaneye merdivenden düştüm diyosun virus var diyosunnn…