DenizGzm Ankara şehir Hastanesi’ne gidiyorum zaten sabit doktor yok hep farklı doktor bakiyor ama riskli gebeliğe gidiyorum uzamn olan doktor dogumhanede baktı ultrosnla istersen git 1hafta sonra muaneye gel dediler kafası yerleşmiş dediler kapatmadigi için 37 bana işlem yapmadı bende kanama olayından korktuğunu söyledim yatış verdi 3gun yattım baktım birşey yapmıyorlar normal sancimi bekliyorlar kanammnda yok o yüzden almadılar doktor bekle.doguma kadar burda dedi 37+3 filandim o kadar beklemek istemedim çıktım ama detaylı ulttosna girdim orfaki doktor bebeğin eşi önde normal doğumda ısrarcı olma.cok kanarsin dedi ama dogumhendekilerde kapatmadigi için normal doğumda olabilir dedi iyice kafam karıştı artık doktorlara tek tek anlatıyorum vs zaten vajinal muane yapıyorlar plesnta previa izlenmedi yazdı yoksa neden beni panik yapıyorsunuz yada bu piskolojiyke yasatiyosunuz korkumdan hiç bir iş yapmıyorum son zamanları her an birşey olurmu die bilmiyorum ne olcak bu zaman kadar sezeryan olma.ihtimalin yüksek dediler şimdide normali bekliyriuz