Papatya06 Hanımlar nasılsınız 🤰 benim kaburga kemiklerim ağrıyor uyuşuyorum yattığım yerde fazla uzun kalamıyorum tüm hazırlıklarımız bitti çanta tamam evde temiz sizlerde durum ne
DenizGzm Papatya06 yarın temizlik için kadın gelicek inşallah. Herşeyim hazır sadece çanta kaldı yerleştiricem Allah izin verirse 🤲 kaburgalarım çok fena durumda kolu mu bacağımı geliyor bilmiyorum kaskatı kesilip duruyorum. Son 1 aydır mide yanmalarım ekşimelerim başladı. Uykularım kabus artık o boğaz mide kaynamasından dolayı :))
Ozlllmb Papatya06 annemlerin evindeyim heran tetikdeyiz çantalar hazır bu sabahta koyu akıntı geldi ama çok az ara ara damla şeklinde geliyor kasiklarimda adet ağrısı gibi ağrı var beklemedeyim 😕 38+5 olduk biz
UmaysMom Papatya06 36+4 bugün, çok büyük ihtimalle 18inde sezaryen olacak doğum 🥳 son 1 haftadır yalancı sancılar ve kasılmalar zorluyo artık. Canım acıyo bazen hareketlerinden 🙄 doktorum çok güçlü ondandır artık normal diyo 🥰 sağlıklı olsun kızım da ben razıyım 💕 oturup kalkmak sorun değil de yattığım yerden kalkmak zorluyo… Çantalarımız 32.haftadan beri hazır olurda erken gelmeye kalkışırsa diye 😊 her şeyimiz tam haftasına gününe göre gidiyo bakalım 🥰
prensmusta Papatya06 bizde 36+2 yiz oğluşumla👶 Bel,sırt,kaburga ağrısı fena cidden bu aralar,37.haftada kontrolümüz var,Doğum şekliyle ilgili bişeyler söylerim dedi dr,çatı muayenesi yapıcak sanırım 😬
Papatya06 UmaysMom bende yataktan zor iniyorum dönmesi falan çok zor oluyor🙈 yere yakın koltuklardan ayağa kalkması da zor inşallah sağlıkla hep birlikte kucaklarız bebişlerimizi🙏🏻
Papatya06 prensmusta sanırım sizin 1 Ocak 40. Hafta benim de bugün 36+1 çünkü 🙃 rabbim hepimize sağlıklı evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip eder inşallah
Ozgmmtl DenizGzmmerhaba. benım ilk doğumumda plesenta previaydı. O zmn doğumda gördüler.şimdide öyle bişey görünmüyo ama sezeryan olucam yine aynı seyi yasayabilirim diye.sizi erkenmi alcaklar sezeryana 37 yazmıssınız 🤗
Smyrpd Papatya06 38. Haftadan selamlaar 😀 ben de kısmetse cuma veya cumartesi sezaryen ile oğluşuma kavuşuyorum 😊 değişik duygular içerisindeyim mutluyum ama korkuyorum da baya 🥴 ağrılar desen bel ayrı bacaklar ayrı kasıklar ayrı ağrıyor uyku filan üç haftadır hak getire 😀 şükürler olsun rabbime, sağlıkla hepimiz bebişlerimize kavuşalım inşallah 🙏
Smyrpd DenizGzm benim geçen sene bi kaybım oldu canım suyum bitti normal doğuramadım zorunlu sezaryen oldum, araya en az iki yıl girmesi gerekiyormuş sezaryen sonrası normal doğum için o yüzden yine sezaryen olacağım. Ama sorsan tercihen yine sezaryen isteyebilirdim öyle de bi gerçek var 😀
melegegebe Papatya06 ben de 35+2 yim ben de herseyimi hazirladim . Kaburga batmasi otururken ozellikle oluyor. Yemekten sonra bi nefes darlığı oluyor . Bazen karnimda batma oluyor kasigimda falan sizlerde de oluyor mu
DenizGzm Smyrpd canım benim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah sağlıkla gelsin bıdık 🥰🥰
melegegebe DenizGzm anladim canim . Bana da 20. Haftamda o teshis konuldu yani kısmen rahim agzina uzaniyor plaesenta denildi cok kanama yasadim . Ancak doktorum asagida degil diyor ve uzun zamandir kanamam da yok cok şükür . Cok zordu seni anliyorum. Ama 37 zaten guzel bir hafta hic moralini bozma saglikla kavusacaksin insaAllah 🤲🏻☺️
Prensannesii1 Papatya06 bizde 37 haftalık olduk ama doktorumuz bi hafta gelişimi önde 38 haftalık gözüküyor dedi salı günü doğum şekline karar vericez ama artık uykular haram oldu yattığım yerde 2 dkk yatabiliyorum sadece belim kasıklarım bacaklarım cok zorlanıyorum ağrı cok fazla Var bi an önce bi avazda doğurur kurtuluruz inşallah 🙏🏻 😌
HamisMervis Papatya06 36+2yiz bizde 5 günde erken yumurtlama en baştan beri 37 sayılır. Çantamız 33ten beri hazır eviniz temiz. İlinci çocuğum o sebeple sezaryen olucak bakalım. Ben 23ü istedim doktorum 18i demişti. Bekleyebilirsen olur demişti 😂 şu anlık arada ağrılarım olsa da büyük bir sıkıntı yok 😊 inşallah istediğim gibi bekler bir sıkıntı olmadan. Annemler il dışındalar izinlerini 23üne göre aldılar hayırlısıyla virüssüz doğumlarımız olsun inşallah 🙏🙏😊