Noktataneninannesi her ay 1 yumurtalığımızdan yumurtlarız. o ay hangi taraftan yumurtladıysanız bebek o tarafta olur çünkü orada döllenmiş oluyor. mesela bi arkadasımın dış gebeliğinden sağ yumurtalıgı alındı 2 kes dogum yaptı sonra bir kız bit erkek. bi arkadasımın kızıda ogluda soldaydı. Ben bu sağ sol olayına hic inanmıyorum