Noktataneninannesi Kızlar kocakarı lafıdır hanı sag kasık erkek sol kasık kız dıye sizce dogruluk payı nedır ? Benım sol kasık agrıyo yuzumde sıvılceler coğaldı
misraerol Noktataneninannesi sag erkek derler solda kız ama nekadar dogru bilmyrm cunku benim iki kasıgımda agrıyor 😂
Ces Noktataneninannesi benimki sağdaydı erkek oldu ikinci yine sağda yine erkek bilemiyorum tabi yerle alakası var kı🤷♀️
Ebrar3435 misraerol benim bu 2 gündür sağ kasığımda çok ağrı oluyor ultrasonda bebek hep sağ tarafta doktor tahmini erkek demişti kasik agrım bebegin buyumesindenmidr sizce ?ilk hamileliğim çok tecrubesizim her konuda bu arada 11+4 olduk bugün 😇
Noktataneninannesi Hadi hayırlısı kızlar biz bes haftalıgız önümüzde hafta gidicem doktora biz tup bebegız tek embrıyo 🤗
Eminecengilukuslu Noktataneninannesi hayırlısı sağlıklısı ama benim doktorum böyle şeylerin saçma olduğunu söylüyor
Ebrar3435 misraerol 2 hafta önce mi ne gitmiştim 10+5 de randevu zoe bulunuyor die o gün bulup almıştım belki ikilo teste alırlar diye ama erken dediler bu 2 hafta içinde tekrar randevu bulursan gidicem inşallah cima günü kontrole gidicem belki solerler o zaman 12 haftama giricem 😊