Denizzz88 BrcHmt bende 18+3 üm birkaç gündür hissetmeye başladım yani kasık taraflarında seyirme gibi bişey tabi her hissettiğim o mu acaba bilemiyorum daha ayırt edemiyorum 😂
BrcHmt Denizzz88 zamanla ayırt ederiz herhalde 🤰🏻 O zaman hissettiklerimiz evet bebekmiş ya da değilmiş diyeceğiz herhalde 😍
Dolunayyy BrcHmt evet 3haftada 5kilo verdim prilam kullanınca geçti çok sukur. Daha geçen gün bile deterjan kokusundan midem kalkti. Cinsiyete cuma günü erkek dedi de değişir mî diye korkuyorum 🙄😂
BrcHmt Dolunayyy hayırlısı 🤲🏻 Ama doktorlar bu haftalarda yanılmaz diye düşünüyorum. Bizimki net göründü gerçi. Ultrasonu koyar koymaz pipi gördük 😂
BrcHmt Dolunayyy hiç bilmiyorum ki. Mantar olmadım hiç. Ama benim de küçük ağrılar oluyor. Belki fitil de yapıyordur. Bilgim yok 🤔
ulviyedemirbas2 BrcHmt ben 16cı hafta da hiss etdım haraketnini arada sırada ama şu sıralar daha çok hıss edıyorum haraketlerini 19+0 haftayız sankı kalp atıyor gibi cok güzel bi hiss 🤭
Burcukilic58 BrcHmt boyle sanki usutmussunuz gibi karniniz büker gibi olur sonra sonra net bi sekilde belli eder kendini bende yeni dogum yaptim ilk gebeligimdi.😇 insaaalh hayirla kucaginiza alirsiniz😇
yusufbebekk447 İlk başlarda gaz gibi geliyor sanki .acaba gaz yapacak bir şey mi yedim diyorsun .bağırsak hareketi mi gibi gibi anlaşılmıyor ama eğer hissederseniz tekme mi acaba demeyin kesin bebektir 😂😂😂
Nida_Y BrcHmt aynen aynen parmak ucuyla dokunur gibi o haftalarda daha çok küçükler ama doğru hissetmişsiniz 🥰
BrcHmt Dolunayyy biz de yarın randevu için arayacağız. Bakalım ne zamana verecek. Perinatolog önerdi doktorum ona gideceğiz. Fiyat sordun mu sen
alindas BrcHmt bende o zamanlar hissetmiştim ama tekme değil hıçkırık😅 Kasıklarımda mısır patlıyor gibi pıt pıt oluyordu çok hafifçe
Dolunayyy BrcHmt ilçedeyim dediğim gibi özel hastane yok ama bi doktorun özel muayenehanesi varmış ona gittim randevu aldım fiyatına 250 dedi 😊
Ersoylurkye BrcHmt canim ben 15+4den beri tekme atiyo hafif hafif suan 16+4 masallah tam gaz devam benimde ilk gebeligm 😁