Drnzgn Elifyali bende bu gün ikinciyi yaptırdım bu sefer agrimadi çok şükür hemen buz koydum o işe yaradı sanirim
babymam0304 Ilk doz da 3 4 gün sol koluma doğru yatamadim. Kaldıramıyordum da sağ koluma yatırsaydım is yapamazdim 3 4 gün Şimdi yarın ikinci doz için sağ koluma yaptırmayı düşünüyorum sola yatmak artık daha sağlıklı olduğu icin.
Drnzgn babymam0304 bende ilkini sola yaptırmıştım ağrısı baya sürmüştü 1 hafta flan şimdi bu gün ikinci yi yaptırdım çok şükür ağrım yok
Drnzgn Drnzgn birinci çok ağrıdı ikinci ilk gün hiç ağrıması sadece sabah kalktığımda ağrıdı biraz hareketsizlikten oda sanırım ama ilkine göre çok çok iyi bu