Drnzgn benim ilk 3 gun olmadi ustune yatinca ağrırdi diğer tarafıma dönerdim sonra gün geçti kolum uyuşmaya başladı ağrımaya başladı aşı oldugum kolum agriyodu sadece bende burda cok okudum yanma sizlama hissi oluyomus bazıları yanmasından yatamiymus diye ama ben cok cok ağır geçirmedim bünyeden yada hemşirenin vurduğu yerden kaynaklaniyo olabilir 🤷🏻♀️🤷🏻♀️bende simdi ikinciden korkuyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️