toprakveannesi Arife3458 bende öyleydim 35 haftalığız aynı iş yapınca bende öyle oluyordum doktora söyledim nst bagladı megersem o sertleşme bizim hissetmediğimiz ama rahmin içinde olan sancıymış nst o sertleşme sancı olarak çıkıyor