Arife3458 merhaba bayanlar hayirli ramazanlar 36+2deyim karnim bi is yaptgmda acayip kasilio sertleşiyor one doğru baski oluşuyor dr normal dedi ama korkuyorm benim gibi olan varmi
Eebbrruu Arife3458 seninle ayniyiz bende 36+2 yürüyünce is yapınca sertlesiyor hemen. Dktra sordum normal dedi. Yavaş yvs dguma doğru gdyorz o yüzden olabilir.
Duamm Arife3458 Bende öyleyim yoruldugum zaman karnım taş gbi oluyo ve adet agrısı gbi bi agrı giriyo
Arife3458 Jessica Saol canim Allah razi olsun icimi ferahlattin hareket edio şükür de yinede insan korkuo Allah kolaylik versin tüm hamilelere
Arife3458 Kmelikem Bu gece sahura kalktm karnim taş gibi olmuş duzelmedi yatana kadar sonra uyumus kalmisim
Evrem94 Lmn bende 36+1 gecen carsamba doktora gittigimde 2.360 gram dedi doktorum sizin bebeginiz kac kilo acaba 😍😊
deletedmom351 Evrem94 38. Haftam karnım o kadar sertleşiyor ki bazen midem rahatsız oluyor bir de üstüne bir yere toplanıyor o zaman gerçekten çok sıkıntı yaşıyorum neyseki uzun sürmüyor.
Lmn Evrem94 bende gecen sali gittigimde 2200 dedi canim normal haftasina gore dedi ama farkindayim kilosu az 😒
Dimplesgirll 34+2 Benim de aynı canım yürüyüm iş yapayım hemen sertleşiyor göğsümün altın da inşlah erken gelmez 4 hafta daha dayansak yeter erken Doğum yapanları görünce tırsıyorum